Real LOVE

عاشقانه ایی متفاوت

Real LOVE

عاشقانه ایی متفاوت

دانلود رمان عاشقانه گناهکار

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ



❤️ نام رمان : گناهکار


❤️ نویسنده : fereshteh27 کاربر انجمن نودهشتیا


❤️ تعداد صفحات : 806




❤️ خلاصه داستان :


دختری تنها و آسیب دیده پس از سالها به خانه خانواده ی پدری اش می رود و به واسطه این نقل مکان ، او

وارد زندگی مرموز یک نوازنده می شود .

همه چیز به ظاهر خوب و آرام است تا زمانی که قیم قانونی او به ایران باز می گردد و اسرار مگو فاش می

شوند .

و زندگی ها در هم گره می خورد ...




❤️ قسمتی از متن :


بر بستره ی غلیظ گناهان خود دست می کشم و با انگشت بر روی آن چنین می نویسم:

گناهکار، گناهکار، گناهکارم من!

خدایا گناهکارم؟! جز این واژه ای بر خود و اعمالم نتوانم گذارم.

چه کردم؟! در این دنیای بزرگ بین آدم هایی که کم و بیش خود به آغوش گناهان من روی آوردند.

من کیستم؟! آیا تنها یک گناهکار؟!

کسی که با ریا خوی گرفته بود، با دروغ برادری می کرد، با نیرنگ های فراوان این و آن را فریب می داد.

من آرشام، کسی هستم که لقب گناهکار را روی خود گذاشتم؛ آری تنها خود می دانم و خدایم!

 من چه هستم؟! به راستی من کیستم خدایا؟! بنده ی خاطیِ تو؟!

من آرشام، کسی که معنای اسمش به قدرت وجودش بهایی پرداخته. من گناهکارم، از خلاف و گناه ابایی

ندارم چون این راه را خود انتخاب کردم.

چه کسی می تواند به من کمک کند؟! خودم؟! خدا؟! بنده اش؟!
   
اما من نیز تهی خواهم ماند از همه چیز و هیچ چیز … می خواهم؟! آیا می خواهم پاک شوم؟! نباشم مملو از

گناه؟! خالی شوم؟!
   
نمی دانم سرگردانم، خود نمی دانم چه می خواهم و نمی دانم سرانجامم چه می شود!







منبع : www.98ia.com


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">